Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Veckans klasser och en Sneak peak ... ;-)

Av Elina - 27 september 2012 13:29

Först och främst - TACK alla grymma combat53are som fullkomligt ägde i salen på Borås City igår! KUL hade vi!

Sådana klasser påminner mig om extra mycket varför jag älskar att vara instruktör så mycket!  Det är på grund av alla ER!  


Idag:


-Cirkelträning imorse. Tror att jag körde lite hårdare än vanligt och framkallade några fler spykänslor än vanligt med för den delen... endast positivt dock då mina underbara börjar se resultat från våra pass! yaay:-)  


-Seniorerna , SÅ kul att det börjar bli många nu. Idag va det tokigt många så vi får nästa snart sätta stopp och sätta in fler klasser tror jag. Kul att även äldre personer fortsätter att träna! Åldern ska ju inte vara något hinder!


-Zumba, JA! Hoppar in och kör en Zumba-klass ikväll på 45 minuter. på Sportlife Knalleland klockan 17.15 hoppas att ni kan komma! Sprid ordet då det ändrades i sista minuten så hoppas folk hinner se det!:)


Imorgon har jag inga klasser än så länge. Tror att jag kommer att hålla det så då min kropp behöver en vilodag.


På lördag blir det näst sista lördagen på Sportlife Knalleland för min del....   iaf på ett tag..


Schemat då är iaf som följer:

Zumba - 11.00-12.00

Pilates på en dansares vis 12.05-12.50


Hoppas att ni kommer!


Nästa vecka då??

Jo, förutom mina vanliga klasser så kommer jag att ha några extraklasser i form av inget mindre än Striptease och Chairdance! jajjamen! Dom e tillbaka!

Ni som har gått på mina klasser när jag har varit i Borås har kanske varit med på dom förut och vet lite vad det är.. om ni inte gör det... fråga mig, och kom! eller bara kom! Det kommer bli tokkul, svettigt, och sexxxyyyy   


Hittade en gammal video från Youtube som Boråsbloggarna hade filmat från en Chairdance för ett himla tag sen... Klasserna nästa vecka kommer inte se ut på precis det sättet men här är ett exempel iaf! Detta var ju en rätt fartfylld energisk klass. Nästa vecka kommer också bli det men något mer sensuella ...    

Så put somethin sexy and comfy on and join!

Och tro mig! ALLA kan vara med  


Schemat är inte riktigt klart än men håll utkik! En klass kommer iaf ligga på

Onsdag klockan 17.00 - Sportlife Knalleland


         


och här är en sneakpeak ...

Enjoy:



puss hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Skapa flashcards