Alla inlägg under februari 2013

Av Elina - 28 februari 2013 13:12


random kort... :) 


 


trött tjej på väg upp i luften

 


long island, JFK

 


Dagens news ... wtf ...

 


Nae, nu får dt va nog!

 



Läser lite mer...Oscars-galan va ju kul faktiskt

   


fiiiint!




Amsterdams obligatoriska toa bild... går in på min 24e h vaken... behöver koffein! - Starbucks, here I come!

 



Min faktiskt första och sista Skinny Caramel Frappuccino med lite (läs mycket) whipped cream på ett tag.

Den försvann fort som satan! Tror att jag behövde både koffeinet och carbsen och fettet. Smarrigt!

(btw, varför tar jag skinny när jag ändå tar lite grädde på?? jo- för om man tar vanlig så blir det så maffigt att det inte är gott längre. thats why. den smakar helt enkelt godare så här tycker jag. Och Dessutom slipper du 1/3 del av kallisarna. Bra tycker jag!

 




Nog för nu. det här va hemresan... Struntade i att dokumentera Arlanda.... kändes mindre viktigt...

Nästa gång kan jag dokumentera hur min resväg till BDC ser ut:) ja! det gör jag:) hihi...


Puss hej!


Av Elina - 26 februari 2013 12:35

Precis hemkommen. lagt mig i sängen, ställt klockan på fyra, nu ska jag sova lite... men först:


Tisdag:

18.30 - Zumba - Sjöstan


Onsdag:

17.30 - Cirkel - Tegnér

18.30 - Yoga - Tegnér

(tror att jag har nåt mer på förmiddagen... men får kolla upp det...)


Torsdag:

10.00 - Seniorer - Hornsgatan

17.00 - Zumba - Östermalm


Fredag:

09.30 - funktionell mamma - Sjöstan

12.00 - Cirkel - Odenplan

17.00 - Zumba - Tegnér


Lördag:

10.00 - MRL - Sjöstan

11.00 - Cirkel - Sjöstan


sen säger jag ..-.. Hej Borås!


Stay tuned! känns som om det är nån mer klass som jag har glömt att skriva....

Ska skriva lite mer om min resa med:) men först.... ZzzZzzzzz....  


Puss Hej!

Av Elina - 22 februari 2013 04:36

Lite mer bilder kommer lastat. Dåligpå att ta bilder märker jag.. Får kanske anstränga mig lite.. Är det nåt spec ni vill se från Newwan?? Let me know fast n i'll might fix it!:)

Puss!

Av Elina - 19 februari 2013 00:06

Jag älskart. Är tillbaka i mina "rutiner" redan och stortrivs. Tar klasser, shoppar, träffar alla vänner och äter cupcakes:-) så lite oredigerat comin up! Hoppas alla ni där hemma har det underbart<3


Puss hej!

Av Elina - 16 februari 2013 08:11

Hej! Kom sent igårkväll efter förseningar å sånt... catchade up med Selena i några timmar sen började dagen.
Ärsupertrött så skriver en snabbhenomgång av dagsaktiviteterna..;)
-Blueberry pancakes till brunch med Selena
-Shopping i Soho & midtown (by 34th)
-Besök på Nike uppe på 5e
-tossed salad. GUD vad jag har saknat dom!
-BDC å kika lääget:-)
-biobesök - Identity
-Magnolias Red Velvet cupcake
-Kvällsshopping på Sephora
-snackish med Selena

Imorrn händer det grejjer! Ska försöka att hinna uppdatera.

Puss Hej!


Av Elina - 13 februari 2013 13:47

Å! snart är jag dääär! yaay! finally!!

Cant wait:)


   


23 h kvar till jag sitter på planet... Startade morgonen med en magkramps attack, la mig i badkaret å spolade kallvatten ett tag så blev det bättre, sen gick jag å la mig i två timmar till så när jag vaknade mådde jag lite bättre... men är rätt tagen... kroppen vill inte riktigt va me känner jag... men 23 h kvar! jag SKA bli frisk! Jag ska jag ska jag ska!!!!

oh, just ja, ska gå å köpa hallonlaktrits-dödskallar & djungelvrål till Karin och växla lite cash... alltid bra att ha lite kontanter med sig iaf.

Får bli mitt mission för dagen.

hur är er onsdag? Åt ni några semlor igår?


Puss Hej!


Av Elina - 12 februari 2013 19:37

Hej!

Mina senaste besök på apoteket och hälsokostaffären har kostat mig över tusenlappen... Men nu! Friskhetsfajten är igång! countdown 1,5 dygn till avgång. Då ska jag vara frisk. För det har jag bestämt. min influensa ska vara som bortblåst. Btw ... Liljeholmens vårdcentral ... inte jättevälkomnande...


Hur mår ni?? Semlor??

 



ett av apotekskvittona...känns ju bra... blää

 



Puss hej!

Av Elina - 12 februari 2013 12:49

Hej hej hemskt mkt hej,

Nu räcker det! Har legat i sängen sedan fredags... och på riktigt gjort allt jag kan för att bli frisk. Jag brukar ju vara dålig på det men nu med tanke på resan, & att jag troligtvis håller på att bli klok, så har jag verkligen ansträngt mig. Har ätit TOKIGT mkt, tagit Kanjang, vitaminer, mineraler, antioxidanter, sovit och vilat, inte jobbat (förutom i lördagsnatt) ... har heller inte haft så mkt till val då jag varit helt däckad men ändå..

Ni fattar.. jag har verkligen försökt bli frisk! Men inte... WTF?!

Jag pallar inte! vill va frisk NU! Jag åker på torsdag och då MÅSTE jag va frisk! Någon som har något tips?? Nåt såntdär husmorstips som är toppen... Jag vill vill vill vill vill bli friiiiskare än en nötkärna!

Börjar bli stressad här...


Gaaaah!!

 

Tänk positivt tänk positivt tänk positivt ...


Puss Hej!

Skapa flashcards