Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Roadtrip, Videos & vackra dagar

Av Elina - 14 augusti 2013 19:32

Hej!


Hade Mamma-bebis-träning igår på morgonen.Gurgel gurgel:-)

Stannade sedan kvar och körde Pump med Kajsa & co.

   


En bättre lunch på Ute med Pia bestående av grillade Kycklingspett med rostade grönsaker,

För att sedan dra till Odenplan och köra Sandra Cirkel.

Va lite trött sen så försökte göra en plojvideo. Sandra skriker alltså inte riktigt lika mkt i vanliga fall men vi liksom överdrev lite... Vet inte om det kommer fram hur kul vi hade, men oavsett så satans hjälper gormandet!

Hör ni när hon skriker ARMAAAR - tro tusan att min kraft och pendling med armarna blir bra mkt bättre! se själva

 

Jobbigt var det iaf!

Detta var alltså en station på cirkeln men vi körde lite till efter passet va klart.. haha.. well... enjoy...:


 


Hade tänkt att börja lägga upp lite videos på när och hur jag tränar.. Här men också snabbast på Instagram - @ Eliness

Har ni några frågor eller speciella önskemål? -Let me know!

 

Imorgon bär det av neråt landet till Borås & Göteborg.

-Borås på torsdag.

-Göteborg på Fredag.

-Oslo på Lördag

-Göteborg på söndag och sedan lite mer Borre.

Ska försöka paddla lite kajak, träffa vänner, & familj & ha det fantastiskt.


btw... Sthlm... Vackert! Det här är från igår när jag och Sandra gick hem till Gamla Stan. #nofilter

 

     

Ciao!


#roadtrip #workout #träning #spurter #intervaller #cirkel #livet #livsstil #stockholm #Nordicwellness #Eliness #träning #fitspo #träningsvideo #video #ploj #roligt #enjoylife #göteborg #oslo #tips

 
 
Jessica

Jessica

14 augusti 2013 20:36

Säg till om du vill och hinner ses lilla prick ♡ kramar och ta hand om dig!

http://www.jesitsme.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Skapa flashcards