Direktlänk till inlägg 27 augusti 2013

Tips för styrka & teknik i pik

Av Elina - 27 augusti 2013 23:22

Hej!


Sista veckan nu innan mina ordinarie klasser kör igång så självklart passade jag på att gå på #snyggingen Sandras #cirkelpass en sista gång! Vi har ju annars klasser samtidigt hela tiden tyvärr.


Färglade Allan kommer lastad!

   

Nike träningstajts

BDC-tubisar

Nike Jacka

Monki linne

Nike-top

Nike Structure Triax+ 16

Nike träningsväska


Sjukt roligt och jobbigt pass. Många helkroppsövningar med kondition och nivåskillnader. Vi var två & två/tre & två lag #utmanade varandra hela tiden. Jade och jag körde mot tre boys som verkade bli något förvånade över vår kapacitet... haha.. hm.. Tar det som en komplimang!


I vilket fall så avslutade jag med lite handstående. Var lite trött och andan hade väl inte riktigt kommit tillbaka ner men här får ni ett tips på hur ni tränar upp #handstående #tekniken för det, den #styrka som behövs i #core , #armar #axlar #höftböjare och #lats.

Försök vara så lite som möjligt mot ribbstolen och känn helatiden att du är stabil och säker i din position! fler tips kommer komma inom kort men här kommer en första :) och du... spänn på benen! hela tiden. *jag fuskar lite men gör inte det du!*


 

Så träna på! sjukt grym övning som jag ska göra oftare:-)


imorgonbitti har vi p-möte på NW. 07.00 börjar vi med ett GRIT Strength pass.. ouch...        


såå... ska väl lägga undan datorn..


Puss Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards