Alla inlägg den 8 september 2013

Av Elina - 8 september 2013 21:45

Hej! Blää för att va sjuk. Blääää säger jag..!

Idag är dock den första dagen som jag har aktiverat mig lite.

Jade kom hit på förmiddagen och drack kaffe å satt i solen. Jag satt i skuggan då sol inte riktigt är det jag behöver just nu tror jag. Dessutom är det skitjobbigt att vistas i solen när jag e sjuk... och höga ljud. eller tillochmed endel normala ljud kan få mig att få panik.. bläääääää för att va sjuk!


Iaf så hängde vi hela dagen. På kvällen gjorde hon mat till mig min fina vän<3 & gott blev det! yummy!





Gällande klasser den här veckan så återstår det att se. Jag har egentligen två imorgon men kommer med största sannolikhet att inte ha dom då jag mår som jag mår. Men hoppas att jag är tillbaka i matchen prrrrretty soon!


Så stay tuned så uppdaterar jag imorrn whats goin dowwwwwn


Ciao

Skapa flashcards