Alla inlägg den 18 september 2013

Av Elina - 18 september 2013 13:41

Hej!


Hemma och äter mammas dundergoda fisksoppa som hon gjorde när hon var här. Hemkommen efter ett maaaaad intense GRIT-Strenght-pass. En sneak-peak på releasen som kommer i Mars!

Det var Fredrik, Petter & Les Mills Jr. som körde och satan va dom körde! Så sjukt roligt och mitt pannben växte nog flera meter! Blir så inspirerad av deras höjd & styrka så jag bara biter ihop! hade Frida och Elin bredvid med så det var som sagt SJUKT roligt & triggande!

Upplägget är lite ändrat och passar mig MYCKET bättre! I love it!!


Imorrn blir det Combat med Dan & Rachel å sen BodyJam med Gandalf & Åsa :-) BRA uppladdning för Super Saturday!   


Utöver det har jag ju självklart mina egna klasser! -Ses vi ikväll på Tegnér?? Sh'bam och Yoga. yay:)


Ciaoo!

Skapa flashcards