Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43

Hej! Dagens tips!

Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!


Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt. Lätt som en plätt. Allt du behöver göra är att gå in på Sl.se & regga det.

So do it! Det funkar säkert på västtrafik etc. med.


   


Ciao

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40

Hej!
Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma skådisar men filmen i sig va bara konstig och seg..:/
Anyhow.. Väl hemma gjorde jag lite bananpankisar för imorrn och kikade på ncis.. Inte så trött... Jag slurpade en celsius vid sju så a... Daaamn U Celsius! (fast egentligen inte).. (fast lite)

Bananpankisar e mums!

I denna sats hade jag det som fanns i kylskåpet.. Alltså:
3 ägg
1 1/2 banan
2/3 dl mjölk
2-3 msk glutenfritt grovt mjöl
1 tsk bakpulver
*Vispa ihop och schteeeek :-)

Egentligen behöver man bara ägg och banan men denna gången blev det inte så:)

Har legat och isat min fossing litegrann med.. Hoppas och behöver att den blir frisk, hel och kry snart! Jättesnart faktiskt...<3
Jag e trött på att vara sjuk, skadad & rånad... Jättetrött på det är jag..

Men nu hoppas jag på att bli trött för natten med..

Så jag kan fortsätta klättra imorrn. Högt ska jag. Jag ska högt.

- When you can't pick cloudberries just yet, keep on climbing

Mm... Fundera på det en stund du...

Ciao

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards