Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Har du registrerat det?

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43

Hej! Dagens tips!

Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!


Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt. Lätt som en plätt. Allt du behöver göra är att gå in på Sl.se & regga det.

So do it! Det funkar säkert på västtrafik etc. med.


   


Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Av Elina - 26 september 2013 14:41

fortsättning på G... Så hur går det med allt? Jo....Telenor, (som jag har tyckt om i flera år & alltid varit nöjd med) kan inte göra ett skit typ. Dom sa till mig att spärra mitt abonemang vilket jag gjorde. Men sen när jag behöver ett nytt sim...

Ovido - Quiz & Flashcards