Direktlänk till inlägg 13 november 2012

This is my confession...

Av Elina - 13 november 2012 22:38

Ok... jag måste erkänna en sak...

Ta det som ett tips, en varning, garva åt det, tyck att det är irrelevant, eller reagera å skriv nån komentar om hur dum, bra, smart, eller ogenomtänkande jag är...


Det va Kim som konstaterade.. Jag lyssnade och höll med lite tyst, förbannade mig själv samtidigt som jag bara tycker att min kropp verkar vara rätt klen i imunförsvaret... eller är det stenstarkt att reagera först nu?


Har ju legat på golvet och skakat i magkramper hela eftermiddagen... varför?

döm själva.. en teori...

Känt mig lite trött dom senaste dagarna.. ja, veckorna tilloch med, men fortsatt och stressa för egentligen inte så mkt konkret.. ni vet tankar, planer & press, mest från mig själv, men ändå.

-Mycket har hänt. Påfrestande för kropp och själ. Jobbat på vägen och därmed varit på jour flera veckor i sträck.

Den senaste veckan har jag kört med en ganska koffeinrik PWO, samt börjat dagen med en extra kopp kaffe för energi. Jag har kört ganska hårt på gymmet samt jobbat en natt (14h pass), varit ute dom två sista dagarna men ändå gått upp på morgonen rätt tidigt för att köra på igen. Sovit rätt dåligt överlag för att en jäkla unge aldrig kan hålla tyst samt oroat mig för lite allt möjligt...

Vissa dagar har jag käkat exemplariskt och andra dagar har jag käkat sjukt dålig kost. Magen kanske inte orkar med  denna kompott huh??..

Att toppa det med några Bikram-Yoga-pass som påfrestar både hjärna och kropp ganska rejält kanske inte riktigt är ett vinnande koncept...


Är jag klen att reagera? ska man inte kunna leva såhär? gör inte alla det?? eller har jag totalt förvrängd uppfattning om livets vardag, vad som borde hinnas med och inte? Försöker jag vara nån slags supermänniska eller borde jag bara pressa mig lite hårdare ändå??


Så här är det nu iaf... My confession... Ta hand om Er själva hörrni!

 det är inte kul att skaka likt en borrmaskin på golvet & mest längta efter att någon ska komma och spola kallvatten över hela dig... Inte kul...


För att följa mer av mina planer & galenskaper(?) följ mig på instagram @ Eliness och TumblrBodyInPerspective


  


Puss hej

 
 
Ingen bild

Johannes

14 november 2012 01:21

Men lillan hur många gånger har jag inte sagt till dig om dina vanor, för att jag ser en tjej som snart inte klarar mer men ändå är tyst! När vi har pratat i telefon och det ofta när du inte kunnat sova, har du hållit med mig om att du måste försöka säga NEJ inte bara till dem som frågat och även till dig! Jag vet hur det är att vilja göra allt och hjälpa alla!! Det går inte, inte alls!! Snälla Elina lyssna på mig och försök att lugna ner dig och lyssna på ditt hjärta!! För något har du kommit underfund med och jag är stolt över dig för det!! Och för allt du åstadkommit!!
Jag vill verkligen inte förlora en nära vän till du betyder för mycket för mig för att bli förlorad! Du vet vad jag känner för dig....

Elina

14 november 2012 09:56

rara bästa du, du kommer inte att förlora mig. I promise

 
Ingen bild

Pepparkakan

14 november 2012 06:56

Hörru gummsan!!! Du måste ta å varve er litte. kröppa hinner inte mä i ditt tempo. Å tänk på att du ska hålla lääänge. Vem ska anners va min egne lille kamel???
Ha det bäst!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards