Alla inlägg den 6 september 2013

Av Elina - 6 september 2013 21:28

Hej vänner! Har nu sedan i torsdags morse blivit sämre och sämre för varje timma som gått. Trodde kanske bara att det var en vanlig förkylning och körde mitt GRITpass idag på lunchen där jag förutom var i allmänt dåligt skick fick rätt kraftiga bröstsmärtor... Så. Därför. Ställer. Jag. Mina. Pass Imorgon.


Jag har gjort mkt dumt i mina dagar gällande att träna när jag är sjuk men något som skrämmer mig är bröstsmärtor...

Jag försöker även att lära mig leva som jag lär och har blivit uppfostrad.


Vi har försökt att hitta vick men utan lycka och ställer därför MRLen samt GRITen jag egentligen skulle ha haft i Sjöstan. Vet att ni kanske inte hinner läsa det här men någon kanske?

Toktråkigt då jag är riktigt pepp att ha en hel termin framför mig med mina underbara lördagsdeltagare men det får väl helt enkelt vänta en vecka till dåå...  

 

Puss Ciao så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards