Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Elina - 1 juli 2013 11:11

Hej!
Första club sundae igår! Vi har köpt in en glassmaskin så vi gör glassdrinkar på alla söndagar! Bara det i sig är ju en feeet anledning att komma förbi!
Jag var ledig så mötte upp med Bungenäs-gänget & fina jossan som hade lite kickoff. Bolaget & sedan Gute.


Anna åkte hem igår:-( men hon kommer tillbaka snart! Yay!

Ligger här och är seg.. Visst, jag har tränat, eller iaf rört på mig varje dag sen jag kom hit men har även ätit rätt onyttigt, & ja, levt rätt onyttigt så jag är lite seg & äcklig i kroppen:-(

Kommer ha pilates/core ikväll 17.20 för er som vill joina! Skriv så sktiver jag upp er!
Men nu - Hinderbanan med Arre & co. ! Yay!

Ses vi på Gute ikväll?? Jag står på Nedre terass idag så kom å häng!! :-D ,

Ciao från öjn!

Ovido - Quiz & Flashcards