Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Elina - 8 juli 2013 19:57

Hej!


Hade precis Core/Pilates med en ganska liten grupp människor. Sådär att jag hinner ge alla bra med individuell uppmärksamhet. Det är alltid kul:-)

För er som vill träna mer core i Visby denna veckan så har jag Core 07.15 på onsdag. Hemskt välkomna! :-)

Jag uppdaterar om något mer kommer upp.


Måste dra till jobbet så här kommer lite bilder.

 :-)

Enjoy

 

#nofilter


 

Club Sundae

 

Cykelkungen!

 

Chillaxar på stan i favvoshortsten

 

Inhandlat en ny skinnväska  


 

Gotländskt naturliv

 

Fin-Josse kom på Besök! :)

   

  

 

Rosé någon?

 

chillaxar

 

ett av alla Kubb-VM


 

Världens bästa!


 

Soluppgången på vår takterass


 

asså.. HUR lyckas jag??? joo, jag går in i bänkar på jobbet, springer hinderbanor, gör cirkuskonster på morgonkvisten, fastnar i solstolar etc. etc....   


 

rocker med bob?

   

Bästa bästa roomiesarna!


Det är Syster Sol idag på Gute! Jag står i baren närmast scen. Välkomna! 


Ciao




Ovido - Quiz & Flashcards