Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

V 29

Av Elina - 16 juli 2013 10:20

Hej!

Wow, jag säger bara.. Wow!
Vilken första dag på vecka 29! Bakom baren på europas bästa afterbeach -Kallis under dagen, och bakom baren på bästa, gedigna livegigande Gutekällaren med 1a parkett till Norlie & kkv under kvällen/natten.
Vecka 29 - Startskottet har gått!
Om ni inte är här?.. Kom hit. Gärna igår. Man känner stämmningen i luften. Kalasandet, glada miner, energin, denna jättesamverkan i hela Visby som gör att vecka 29 går att genomföra med bravur.
Jaajaa, jag prisar väl kanske överdrivet, men nae, faktiskt inte. Jag har bott på många ställen, olika länder, varit i ett flertal olika bransher, sysselsatt mig med allt möjligt, men Visby , Visby kom mig snabbt varmt nära. <3 ...sa jag att solen skiner?:-)

Jag är på väg ner till Kallis.
Dagen börjar med lite eventjobb för CarlsbergWtp, fortsätter sedan bakom baren vid trädet till tonerna av Dada life & Sebjak, & mer cwtp, och mynnar sist men satans mycket ominst ut i en kväll off med min älskade tokiga Pia!! Asså.. Ae.. Huuuuur taggad?!?!?!
Glatt vare här!

Om ni undrar om lineupen på Kallis ellet Gutekällaren så kika in hemsidorna, mina tidigare inlägg, eller fråga mig!

Hej Carlsberg wheres the party! Nu kör vi!

Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards