Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Elina - 5 februari 2013 13:31

Veckans Klasser:


Måndag:

Core - 18.00 - Sjöstan

Combat - 18.30 - Sjöstan


Tisdag:

Zumba - 18.30 - Sjöstan


Onsdag:

Yoga - 18.30 - Tegnér


Torsdag:

Zumba - 17.00 - Östermalm


Fredag:

Zumba - 17.00 - Tegner


Så en rätt lugn vecka faktiskt!


Lördag & Söndag utgår jag från mina ordinarie klasser då jag är på Sh'bam utbildning hela helgen.

Men Vikarie är tillsatt i form av finfina Elke!


Puss Hej!


Av Elina - 5 februari 2013 13:14

Sitter och väntar hemma på massa svar. Eller rättare sagt ett viktigt samtal, en DVD, och tre mailsvar. Innan dessa svar dyker upp så kan jag inte göra så mkt tyvärr... Snacka om enerverande!!!! 

Gaaah, sitter på nålar, sjukt rastlös för jag har egentligen saker att göra bara jag får lite svar, men inget kommer.. bläääääääääää!!!!


Hur mår ni??


Har haft en telefonsession med underbaraste Matilda på morgonen. 1, 1/2 h telefonsnack gör susen!

Hon är underbar! Saknar henne som faaan verkligen!:/


jaja... just ja! jag ska skriva ihop veckans schema... Det gör jag nu! :)


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards