Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Elina - 10 februari 2013 13:00

Hej!


Så som ni säkert har förstått så e jag sjuk... rätt ordentligt med... Sov hela dagen igår, missade sh'bamen, men jobbade faktiskt på natten. Ja, det va jobbigt, och nej, det va kanske inte så bra, men jag sucked it up och gick dit. Behöver ju inte snacka bakom baren så det va skönt iaf! På ett sätt va det rätt skönt att jobba med. Det är ju rätt kul:-) & att göra nåt. Men som förväntat så blev jag snabbt sämre när jag slutade.. Kom hem halv sex imorse och har legat i sängen sedan dess... Gått upp och gjort jordgubbs & mango lemonad från scratch och lite frulle. Annars så tänker jag ligga kvar här. Inget jobb idag, inget jobb imorrn. Nu ska jag bli frisk! jepp...

Hur e er söndag?? 



   



Puss hej!



Ovido - Quiz & Flashcards