Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Elina - 9 februari 2013 09:12

Skulle ju på utbildning idag! Med bästa Elin. Hade sett fram emot det tokmkt och bytt bort mina pass och allt. Allt va klart för en helg i utbildningens tecken.

Men så igår så SJÄLVKLART vaknar jag utan röst och med lite ont i halsen...

När jag väl tänker efter så hade jag nog känningar i torsdags med men inte så att det störde eller så att det stoppade mig på något sätt... Nu dock! NU ligger jag här, nerstoppad i sängen, ägg kokas på spisen (varför vet jag inte), min morgonshot med kanjang är tagen, några andra piller som jag tydligen ska ta är oxå nere i magen, Blåbär och ingefärsfruktsallad är äten, samt thét Pure står bredvid mig.

Någon Sh'bam helg kan jag ju bara drömma om! FAN!

Snacka om bakslag...... Envis och ibland kanske lite dum som jag ofta är så hade jag tänkt att gå ändå. Men så ringde jag Elin om upplägget... snackade lite med henne och kom fram till att jag faktiskt inte ens kan säga en mening utan att bli typ anfådd.. plus att det gör ont. PLUS att jag inte vill smitta någon. Plus att det är en väldigt fysisk utbildning...

Så jag stannar hemma... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

 



hatar att känna mig ynklig...


Puss hej


Ovido - Quiz & Flashcards