Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Elina - 2 februari 2013 19:58

Iiiiiiii VIP-baren på Amba ikväll. Varmt välkomna!
Men först ett inhopp på två timmar på Samma ställe som ställer till med ett hejdundrandeskalas imorrn, nämligen Broken!

Puss Hej!

Av Elina - 2 februari 2013 16:06

Två pass på Hammarby, lika kul som alltid! Ändrade upplägg lite så jag avslutade med 6 min step. För att liksom krama ut de sista krafterna, men när maglåten e klar så studsar jag upp å säger, -"happ! Bara 6 min step kvar nu då!":-) å endel bara "uugh, neeeej!"
Ett glatt neeej , men ändå ett nej liksom.. Haha, ääälskar att dom tar ut sig till max! <3 och Nej, det är inget lätt pass direkt, men det är det som är så bra! RIKTIG träning liksom. Men andra hälften ropar Jooo! Jaaa! Så vi gör en mix och kör en kortare låt step och sedan riktig stretch. SÅ kul att klassen fortfarande är full och SÅ kul att deltagarna känner sig så trygga att de snackar med mig! :-) Jag älskar det!

Nåt annat jag älskar är att min mor och far har gett mig priveleget att gilla nyttig kost! Hälsosam mat, jag är inte uppväxt på något annat. Visst vi åt pizza ibland å bullar å annat, det var ingen bantning. Men näringsriktig, oooftast nyttig & dundergod kost.
Så att jag gillar sånt så mkt, det tackar jag mina föräldrar för. Det här var allt jag va sugen på idag till lunch. Craveade efter allt så jag gjorde iordning allt :-) MUMS!!

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards