Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Elina - 2 juli 2012 17:53

cha cha bloggeeeeen! ;)


Här hade ju jag tänkt å börja posta massa härliga bilder å allt sånt nice men guess what..

Min dator e paj... PAJ!


Det borde inte vara tillåtet för en dator att bestämma sig för att gå sönder utan förvarning och på en båt dessutom... blääääää!!!! Den är heelt död. Död verkligen. hoppas innerligt att det är sladdjäveln som har gått sönder men tror väl knappast det... Så jaa, det kommer nog ta ett tag att få upp lite bilder. Lånar fin-Amandas dator nu men jag måste ju kirra min egen. Kaos! KAOS e det!:/


anyhow.... Sov länge idag. Sen gick vi ner till Kallis och låg å solade i deras helt underbara sängar med blå himmel, havet som utsikt och chillax-musik i bakgrunden.   Gick en sväng upp till Bolaget, åt en räkmacka *jaa, jag har bestämt mig för att börja gilla det så det är väl bara att sätta igång å käka tänker jag!* ((Sagt och gjort!))


Sen drog vi ner å solade lite till. Gott  


Ska hoppa in i duschen, sen gå till Gute å käka mat, sen gå till Bur å jobba. Jobba jobba jo-o-bba! ska bli skitskoj å komm igång! så om ni e på Sommaröjn, kom förbiii!!:)


puss heeej

Av Elina - 2 juli 2012 02:36

så nu e jag här! jupp, känns bra!

Mina älskade föräldrar körde mig till Oskarshamn i förmiddags. jag tog båten över och stegade förväntansfullt i land på Sveriges Sommar-ö nummer ono! Och satan så kul det va att se alla igen!!

Hade tänkt att ta en Taxi hit till Amanda och Anna där jag bor första veckan men båten var full och det fanns ingen uppbackning whatsoevvvvva med taxis när vi kom i land så jag började knata. Det va ju bara två kilometer fast med tung packning tänkte jag vara lat men inte! Amanda mötte mig, och tog en väska. vi drog hem, jag bytte bort min varma stickade tröja till Kaos söndags-tisha (Gutekällarens söndagskoncept) och ett par svarta kortisar. JA, gott folk! Det ÄR faktiskt sommar här! Hela vägen från Borås till Oskarshamn var det regn. och inte bara Regn... utan RegnRegn! REGN!!! det bara dundrade ner precis lika hårt som ett monsunregn skulle göra under satt prestationsångest!

bläääääää sa jag, vände mig om i baksätet och sov vidare.... *mhm, ibland får man vara bortskämd!;)*

 

jaja, i vilket fall som helst så gick vi ner till Supper och käkade en dundermiddag. Dom kan dom där!   

detta följt av en snabbtur genom Visbys braiga ställen bla. Surfers slutade vi på Gutekällaren och klubb Kaos.

Kaos dom sa och Kaos det va. kul kul   MEN är faktiskt oerhört stolt över mig själv som i detta ögonblick sitter här hemma i sängen å skriver ist för efterfest och ser fram emot att bara få sluta ögonen och sova en hel natt! mmm!!!!!!! skööööönt! det va då inte igår.


Imorrn blire att ligga på Kallis och hare bra tills jag börjar jobba sen. Ni hittar mig i Utebaren på Burmeister!


God natt från Visby!   


puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards