Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Elina - 31 juli 2012 17:37

Flytt, Tofta, pizza, bloody mary, beach volley, kaffe baileys, 36, Krönet.
ja, än så länge e detta en fiiin dag:-) ska käka på Wallers ikväll å sen får vi se:) hoppas ni har en lika skön dag som jag!:-D

Puss hej

Av Elina - 31 juli 2012 09:24

Om en stund lämnar jag mitt rum och utsikten över havet och botaniska och flyttar in hos Elin, Kajsa, Anna m. fl. weeei:) ska bli dundermysigt!

Men jag ligger här ensam i ett trevåningshus och orkar inte riktigt gå upp än... Allt är packat så jag ska bara ringa en taxi så e jag på språng, meeeeen inte riktigt än..


Gårdagen var ju helt underbar med en heldag på Tofta. Beachvolley, Ceasarsallad, bad å mys. Me like!

Sen hem, byta om, och vidare till Gute för ett pass på Övre terass med Anna. hon e ju bara så go! :) kom fram en kille som pråmt ville att jag skulle säga till henne att hon var en sån där tjej man tittade efter när dom gick i skolan för flera år sen. Hon va den där snyggingen. jorå, lydig som jag är så gjorde jag det. och tänk va tillochmed en sådan komplimang kan göra! jag tycker att personer/vi överlag är tokigt dåliga på att visa att vi uppskattar våra nära och kära. Och dessutom kassa på att ge positiva kommentarer till någon på gatan, en kassörska eller whoever.


Tänk va det kan gra och tänk va glad man blir! Så nästa gång någon går förbi med skön attityd, jacka, hår eller vad som helst... - Make her/his Day!!


Mer om Gute ... Hoffmaestro spelade så det va en uppslutning av folk som heter duga! Det va även massa vänner runt baren som gjorde vår kväll tusen gånger om! haha - Dom kan kalasa dom!


Nu måste jag nog vidare... Kommer nog lägga oss på Kallis idag och sola ha det bra... Helledig så det tänker jag minsann utnyttja!:) 


håll utkik.. Kanske kommer upp en filmsnutt på vad som sker på en p-skiva med 15 killar och en tjej ...  


follow me - @ Eliness -Instagram


puss hej!


Ovido - Quiz & Flashcards