Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Elina - 12 juli 2012 15:15

Inte för att jag har varit här så jättelänge men här kommer första listan!- Gå till Glasscaféet och köp en bägare med saffransglass och passionsfruktsorbet, sitt på torget &njut!- Boka bord på Supper och gör en helkväll med god mat. Var noga med att beställa sötpotatispurén, Chilin & marängswissen!!!- Gå till Kallis en solig dag och ät deras räkmacka eller ceasarsallad! Ligg sedan i en av solsängarna å njuuut av sommaren!- Gå till Burmeister tiiidigt en kväll och beställ den där krångliga drinken som du alltid har velat prova men aldrig vågat fråga om. Sitt ute å mys av stämmningen och ha det bra!- Sitt på Amalia och beställ in deras frukostkorg, sätt er uteee!- Crêperiet - Beställ vaaaaad som heeeelst!:)Puss hej!

Av Elina - 12 juli 2012 04:31

Jag känner en lätt "morgon"-hopplöshet... Dricksen hR äntligen börjat trilla in, men jag går å tappar bort/glömmer den på nåt jäkligt tok-ställe.. Inte ok! Jobbet var för övrigt kul med många intressanta, roliga, och bra gäster! Men när jag kommer hem är min dricks borta.. Jag går tillochmed tillbaka till jobbet samma väg som vi gick hem, men inte då! Jag hoppas innerligt att den ligger kvar på jobbet nånstans men tvivlar på deeeet:-/ bläääääääääää! Annars då? Jorå.. Föreläsning om Stureplansgruppen, doktorbesök, där en otroligt uhm... Inte så bra doktor konstaterade för mig att jag har ett virus som inte kan gå bort med piller utan endast vila.. Aa, mitt svar på det?? -BITE ME!!P-mat följt av en promenad med Per, sen jobb tills nu. Thats my day peeps!Jo, just ja! Jag har köpt hälsokostgrejjor å naturmediciner för drygt 350 kronor också!För bilder -hitta mig på instagram - Eliness , eller kika i stureplan.se å kolla bilder från alla braiga kvällar här i visby! Gå till i måndags å ni kommer tillochmed hitta mig där nånstans! http://stureplan.se/bilder/nattklubb/gutekallaren/2012/07/09 ,;-P God Natt! Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards