Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

Nu får det fan vara nog!

Av Elina - 12 februari 2013 12:49

Hej hej hemskt mkt hej,

Nu räcker det! Har legat i sängen sedan fredags... och på riktigt gjort allt jag kan för att bli frisk. Jag brukar ju vara dålig på det men nu med tanke på resan, & att jag troligtvis håller på att bli klok, så har jag verkligen ansträngt mig. Har ätit TOKIGT mkt, tagit Kanjang, vitaminer, mineraler, antioxidanter, sovit och vilat, inte jobbat (förutom i lördagsnatt) ... har heller inte haft så mkt till val då jag varit helt däckad men ändå..

Ni fattar.. jag har verkligen försökt bli frisk! Men inte... WTF?!

Jag pallar inte! vill va frisk NU! Jag åker på torsdag och då MÅSTE jag va frisk! Någon som har något tips?? Nåt såntdär husmorstips som är toppen... Jag vill vill vill vill vill bli friiiiskare än en nötkärna!

Börjar bli stressad här...


Gaaaah!!

 

Tänk positivt tänk positivt tänk positivt ...


Puss Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards