Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

god morgon god middag god kväll

Av Elina - 5 juli 2012 11:34

Skrev från min mobil inatt å såg att texten trycks ihop som en annan ordpress så det va ju inte jättelätt å läsa kanske.....

Så blev jag frisk då? NEJ!:/ blääääääääää

ont i halsen som tokigt när jag sväljer fortfarande så vet inte om jag ska försöka träna ändå eller om jag ska skippa det.... har ju inte tränat sen i lördags juh!!!:/ abstinens adolf liksom!:/


jaja, jag har iaf varit ute å gått lite grann. tokigt skönt faktiskt. älskar omgiviningen här!


 


sköööönt!


OM jag ska träna idag så blir det nog lite climberswalk, triceps-press, snabba knän från plankan och lite saxar i ett intervall-löp på 45 sek/station. det räcker att vila 1-1,5 minuter mellan varje varv och kör ca 6-10 varv. första endast för att få in alla rörelser. uppvärmning blir väl att springa en stund längs strandprommisen.

OM jag mår bättre dock vill säga... Grejjen är att jag mår rätt bra! det är bara det att det gör så sjuuuuukt ont i halsen när jag sväljer!:/


jo, GRATTIS till allla mina  underbara Amerikanska vänner också för igår!! 4th of July! weeei!

 

 

 

Puss hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards