Direktlänk till inlägg 5 juli 2012

Mer om mig å så

Av Elina - 5 juli 2012 22:57

För Er som inte vet vem jag är så kommer väl lite mer om mig.

Om ni har följt den här uppstarten så vet ni att jag är på Gotland och bartendrar just nu. kanske också att jag har bott i Åre det senaste året å pluggat till mötes och event producent.. mer om det nästa gång.

I Åre kan man också hitta på en massa andra roliga saker, och jag som e multitaskare och älskar allt som har med att röra på sig att göra stormtrivdes!!! **förutom....   Dansen;-( **

 


Ja, men såhär såg många av våra otroligt fina dagar ut! svishandes nerför puderfyllda sluttningar, dalgångar och backar.

 

myyyyys!!!!!!! Sen puder å puder.... alltså.. inte flera meter tyvär, men hittade endel riktigt fina ställen faktiskt!  

 

Jaja, mer då om vad mer jag gör.

Jag jobbar mkt inom gymbranschen och runt om som instruktör, event arr. tekniktränare, koreograf, kostrådgivare och pt. Jag jobbar för Sportlife och mitt egna företag Elina D.E.T som kommer få sitt eget inlägg nån gång senare i veckan.

Detta kan ha något med min hals att göra då jag är oerhört duktig på att jobba för mkt och ta på mig för mkt saker som slutar med att jag får jobba dygnet runt. vilket jag tycker är skoj! absolut! men det blev tre pass om dagen många dagar under några veckors tid så det resulterar väl i lite halsont nu när jag kom iväg och slappnade av lite...

Anyhow... Nu e jag här, och ska snart sova! Jupp, blev ledig idag efter lite omgrupperingar vilket passar mig utmärkt så att jag kan bli frille tills imorrn! Beachvolley och rauk-tittning blir det före jobbet! yaaay:)

E-Type spelar på Gute ikväll och som vanligt är Bur the place to be om du vill ha en nice kväll, men jag tänker ligga här, försöka sova och bli braaaaaaa:) imorgon ska jag gå å skriva lite papper.. har ju faktiskt bara haft en aktiv anställning i nästan en vecka nu! men imorgon blire tvååååååå! *tihihihi*   

 

Jag drar ett pot purri av vääääldigt random bilder som jag hittade i min underbaraste Amandas dator från våren som gått... mest på mig tyvärr men vågar inte ta några av dom andra innan jag har frågat dom först...  

             

Johan - en av många anlednigar till varför just Bygget är ett sånt sjukt väl fungerande ställe!

Kasper, Pär, Pelle, Jordi, Dan, Nisse, Patric, Johan, Max m.fl bästa DP evva!!! I bet on it!  

 

puss hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards