Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Elina - 6 mars 2013 15:01

Hej! :-)


Två pass igårkväll , hemkommen från första passet nu. Core. ska ta det lugnt, göra ny spellista, och svara på mail fram till andra passet börjar halv sju. Yoga. Gillar verkligen det passet. Dom e så fina & ambitiösa mina yogisar! :)

Känner att jag har nån latent panikångest som ligger smygande i mitt halvt undermedvetna... vet inte varför... kanske för att jag har farit och flängt så sjukt mkt och nu igen. Och nu ska jag vara hemma ett tag. Det kanske är därför... Men det är lite frustrerande.... anywho,

Mitt lår är ganska sargat efter gymnastik-passet med min bror i söndags... Samt att min axeln inte känner sig kry.... men det är bättre än igår. Vi hade kul så det va det väl värt med tror jag.


Så det va min status...

Hur mår ni??


eyy, follow me på Insta! @ Eliness :-)


   

Det kommer att bli lite ändringar i vår ang min firma... Men jag ska keep U posted:-) Kul!


Hörrni! Vår! Det är Vår här!!! Solen lyser, glajjorna e på, vårjackan framme och humöret är högre hos de flesta. Gillart!

<3

instagram @ Eliness


Puss Hej!


Ovido - Quiz & Flashcards