Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Elina - 16 mars 2013 14:50

Hej!
För Er som kör mina pass så går jag nu in i en period där jag kommer att byta ut alla låtar.
Nya övningar, nya låtar, nya resultat.
I Zumban så byter jag 1-2 låtar / veckan.
I Yogan fortsätter jag att altinera fokus var tredje vecka ungefär.
På MRL- passet bytte jag idag ut hälften. Andra hälften byts nästa lördag som jag undervisar. Dvs. Efter påsk. MRL-en på tisdag blir dom idag.


Jag älskar min lördags MRL!
...På lördag-morgon.. Då tar sig de personerna som VILL träna till gymmet.
Missförstå mig rätt nu. Alla som kommer på vilken dag som helst vill ju på något plan vara där, men lördagmorgons-MRL'en... Den borde heta MRL- challenge...
Och nu när deltagarna på Sjöstan har lärt känna mig lite så kan jag pusha ännu mer. Och som jag säger på mina klasser... "-Om du vill höra &/eller gillar det jag säger så -Lyssna.
-Om du är där för en annan anledning eller vill köra ditt eget race så stäng ute mina pushningar & kör din grej.

På din dags-forms-nivå. Gör så att du får ut just det du vill av varje klass du kör. Om det så är att få spy-känslor av trötthet, ett lugn i kroppen, välbehag eller mjölksyretröskeln sprängd.

Allt gärna med en öppen anda och lite positivitet självklart.


Är inne i en otroligt tung period nu både fysiskt och psykiskt.. Den har varit ganska lång så det e rätt jobbigt faktiskt, men på lördag em mår jag alltid lite bättre   så jag försöker ta vara på den stunden..
Idag efter första passet så fick jag en otroligt positivt strikeande kommentar av en grym tjej som brukar gå på mina lördagsklasser. Hon är själv stark och väldigt medveten om träning som hon själv säger så därför va det faktiskt lite extra roligt..
*efter passet*...
- Tack! Asså... Du är ju så stark att det är sjukt.. Shiiit!
Det ser ju så lätt ut när du gör allt!
Du borde ju typ va med i Gladiatorerna!


Hihihi.. Egoboost Allan! Och försöker verkligen suga i mig varenda ord.
Hon anar inte hur kul det var att höra. Speciellt i en period som denna!
Så OM du läser det här..
TACK för komplimangen! I needed it!
Och ja... Jag börjar bli lite sugen på Gladiatorerna...hihihi..


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards