Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Elina - 21 mars 2013 12:30

Hej hej,


Har gjort kaffe, kalkonbacon, kokat ris till matlåda ätit frulle, satt i nya batterier i min supervisp och gjort en till kaffe med skummad mjölk. Och sedan lagt mig ner igen. i sängen. Solen skiner utanför fönstret , but I dont care! Jag trivs underbart bra här i sängen med min koreografi.

...Fast humöret höjs lite när man tittar ut förstås    Peeerfekt!  



Jag tänker ändå ligga kvar här så läääänge jag bara orkar:-) Jobb ikväll. Skulle ta en dansklass för Karl & Knut innan men tror att jag hoppar den, tyvärr... Behöver vila och ladda kroppen, knäna, armbågarna, höftböjarna mm. för helgens kommande utbildning med mr. Mike. Har hört att den ska va supertuff med många tuffa timmars fysiska prövningar... Den börjar alltså imorgonbitti så med en uppladdningsnatt bakom baren som det blir ikväll så känner jag att sängen idag är ett BRA alternativ! :)

GRIT.

LES MILLS

HERE I COME

      

Ska bli dunderkul, men fick min dvd så pass tätt inpå, som igår, så nu blir det att plugga korre. Ska ligga här hela dagen och titta, titta, titta, plugga, plugga, plugga, gå upp och hoppa, hoppa, hoppa, squatta, squatta, squatta.

Får se hur det blir med klassen. men just nu känns det som om min kropp tackar mig om jag stannar i horisontalläge så länge jag bara kan:-)


hur e er dag?


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards