Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Elina - 12 mars 2013 14:24

Har haft åk 6 i street. körde korre till thrift-shop...:-) kul kul! ett tag sen nu jag hade yngre klasser.


Tog med min dator så sitter kvar här och håller bästa bästa Anders lite sellis ist för att åka hem före nästa klass ute i sjöstan.

 


Har fortfarande lite ångest över skrivtorka så jag drar upp lite bilder ist.

Från RedBull och SPG-bowlingen i Söndags & sånt...:)

Jag spelade med Ambas ena lag, Red Room. Började jäkligt bra med två strikes men sen sänkte jag nivån...:/   

Grattis till vårat andra lag dock som vann hela grejjen med resa all inkl. upp till Åre! det blir nog stökigt.... haha.


anyways 


here u go...

fiiiiiint!

 


Välkomstshot á lá samma stuk som timmer! Star wars!


 

redbullfröknar

 

Sanne i sitt esse


   


 


Festen fortsatte på Broken STHLM

   

    


 



Pia joinade!

 


En dans ...

 


fortsatte ner till caféet

 


Pia kissar... jag roar mig

 



Sen blev det Soap. alla kort är bannlysta. Hemska kort som kom upp på nätet efter det... både från Caféet och Soap men jag låtsas inte om att jag ser ut som ett marsvin (på riktigt!) utan jag bara ignorerar dom, och låter dom ligga kvar ute i cyberspace för andra att garva åt. Är inte den som är den så jag bjuder på det!    Men ni får hitta dom själva! haha



Puss hej!



Av Elina - 12 mars 2013 00:30

Tisdag


13.00 Street - 6:or - Östermalm
18.30 - Zumba - Sjöstan
19.30 - MRL - Sjöstan


Onsdag


18.30 - Yoga - Tegnér


Torsdag


12.00 - Yoga - Tegnér

17.00 - Zumba - Östermalm
*Sen dansa själv för K & K på Ba!:-)*


Fredag


09.30 - funktionell förälder - Sjöstan
12.00 - Cirkel - Odenplan
17.00 - Zumba - Tegnér


Lördag
10.00 - MRL - Sjöstan
11.00 - Cirkel - Sjöstan


Söndag
11.00 - Yoga - Sjöstan


As of now..


Sov gott! <3


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards