Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Elina - 4 juni 2013 22:29

God kväll!
Hej vänner! På väg hem från Sjöstan nu. Och jag är fylld av en skön, varm känsla.
Jag är så enormt berörd, stolt och glad över att ha fått vara delaktig & följt utvecklingen under vintern/våren på mina deltagare. Just i detta pratar jag om er som har varit med och fyllt tisdagarna och lördagarna på MRL-passen.
Samt andra pass oxå självklart, men idag var det så kul att se. Det var så påtagligt. Ni har kämpat, ni har accepterat alla mina knasiga övningar, prövningar, aldrig gett upp och bara kört på. Lyssnat, och utvecklat. Ni har litat på mig, på att jag vet vad vi gör & varför vi gör det.
Vi har haft en dialog , och inte en monolog vilket har gjort allt mkt lättare dessutom!

Hoppas att ni känner det själva - för jag ser det!
Teknik, styrka, uthållighet! Ni e grymma! Så en shout-out till er! Stanna upp och känn efter vad ni har åstakommit och hoppas att ni mår lika bra som att det ser ut som att ni gör! Ni går med stolt hållning och tränar ett högintensivt pass med beslutsamhet, glädje och svettig bravur. Fortsätt så!

Massa kramar till er <3
Ni garvar ju tillochmed åt alla felsägningar jag ofrivilligt bjuder på.. Haha, ett stort plus! ;-)

Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards