Alla inlägg den 22 juni 2013

Av Elina - 22 juni 2013 19:57

Hej!


Hängt på underbara Kallis idag. Skulle hem å träna men följde med ut till Tofta afterbeachen sen som drog ut lite på tiden så har tyvärr inte hunnit med någon träning:-/ men men. kan nog va bra med på nåt sätt.

Har fått lite linjer, aka... bonnabrännavarning? :/... och saltvattensluftshår!:)

     

stod mestadels i linne men fick lite ändå!


Dansade lite på gymmet i förrgår. Det va helt underbart! Tänkte dra dit imorrn men dom öppnar 13.00 å vi har möte/intro/kalas imorrn från 11.00 sååå... ne, jag ska upp tidigt trots jobb inatt så jag hinner springa en tur. Mår ju bra mkt bättre då! eller ett plyo-pass på baksidan kanske..(!) a, får se!

Nån dans eller gym får vänta tills måndag tyvärr:-/

     

     


 

Hur har ni haft det under midsommarhelgen?


Ska ta en 20 minuters PN, å sen börjar jag jobba!

Välkomna till GUTE! Det va BRA ös inatt!


Ciao!

Av Elina - 22 juni 2013 11:42

Hej & Glad midsommar!!!


Hoppas att ni har det underbart bra!

... läste precis att svenskarna köpte 1 300 000 liter ren alkohol förra veckan. Allts ren alkohol...

Oh, JÄVLAR  tänkte jag.. Alltså... 1 300000, det är jätte jätte mycket juh!!

Jag blir ju typ mörkrädd...

Men aa.. så ere!


Vad gjorde ni igår?

Mina dag? - jaa, bara för att ni frågar då:


Vaknade, drog upp och sprang en runda,

kom hem, dushade, drog och plockade blommor med Amanda och Anna,

åkte på trådjakt runt heeeeeeeela visby då den var slut,

hittade tråd, drog hem, drack kaffe, hängde och gjorde sommarkransar:-)

Jag, Anna & Amanda band, Eg, Danne, & Max gick på jakt efter björkris, Jonte spelade gitarr, Robin gjorde kaffe.

Braaa hus!

     

somliga va bättre på det än andra... men ska öva inför nästa år!!   

 

 

Gick ner till Kallis och åt en räksallad, myste runt och hängde lite till. Supernice!! 

Gick och köpte en glass - Saffran & honung , och Grapefruktsorbet. Himlans gott!

Gick hem, chillaxade lite, bytte om och gick ner till Gute för att jobba. Stod i V8an.

Vi fick ett sjukt skönt häng och det bästa med att jobba där? Man får stå å hänga med Aya hela kvällen! han e underbar.


That was my dayyy... hade tänkt att springa idag med men tror jag tar det senare.. gymmet e inte öppet idag tyvärr...  


Glad midsommar vänner!

   


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards