Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Elina - 15 juni 2013 20:15

Hej!


Mina underbara träningslördagar kommer att upphöra under sommaren då jag snart beger mig till sömmaröjn nummer ett - Gotland!


Idag på sista MRL- & GRIT-klassen var det riktigt ledsamt... Kommer att sakna mina fina MRL-are, och GRITare. Ni har kämpat tokigt tokigt hårt! och resultaten och flödat! OTROLIGT KUL ATT FÖLJA!

Och Grattis till en av er! Du vet vem du är! 19e bäst av tjejjerna på STHLM marathon! Det ni!!    



Tack för att ni är ni och vi ses i höst! ...om inte på öjn.:)

...jag smygfotade några när ni stretchade    sorry...   snyggon!

 


Sitter just nu i ett pack-kaos... massa grejjer framme... vad ska jag ta med? vad ska jag inte ta med? åååh... Jag HATAR att flyttpacka!

längtar tills det är klart och jag kan lämna detta bakom mig



Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards