Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Elina - 5 juni 2013 23:55

Hej!

Det är dags igen. Det är med bitterljuv känsla jag sätter mig bakom ratten.

Yes, Imorgon sätter jag mig i Michelin-bilen och far ner mot Danmark.

Är där tills på lördag kväll, mellanlandar i GBG och sedan Borås, *Jag kör en G.R.I.T Plyo klass på måndag i City!*, för att sedan åka tillbaka hem och ha mina klasser här som vanligt på Tisdag, onsdag.

Vad händer senare? jo.... GOTLAND!!!

 


vaaa?...


joo...... GOTLAAAAAND!!!

 


weeei! cant wait! Nedräkningen har börjat!


Dags att lämna det här.. haha... Finally!

Fick höra känlsor som bubblade upp lite halv oväntat så det är verkligen lika bra att nu är nu. Vilket innebär att snart är nu då, vilket då också har resulterat i att då är förbi! ska bli nice. För jag ska inte ryckas med i all negativitet. Jag vägrar.


Imorgon drar jag tidigt iaf... ska hinna göra två små stopp på vägen så tidigt är bra. Då hinner jag stanna å köpa miiiinst tre delicious coffes på vägen. Har ni något ställe mellan STHLM och GBG som har utomodentligt kaffe?

Eller behöver ni en säng?


Jag har en mjuk skön 105 cm bred säng till salu. Är du intresserad?? skriv en rad! Du kan hämta den när som helst.

 

Lägenhet - Har jag sagt att jag söker lägenhet? Bostadsrätt, hyresrätt, allt är av intresse. I Stockholm självklart.

Plz, tipsa snälla! Ha mig i åtanke!


Så som sagt... Ha mig i åtanke om ni hör något snälla..

 

Hur går det med spindeln? alltså handståendegrejjen jag tipsade om... har ni gjort den?

Passa på för senast på Måndag kommer nästa tips! Öva öva!

 

Igår va det kallt... kändes som höst igen...

 

Jag har haft på mig vanliga kläder några tider på dygnet de sista tre dagarna... känns lite ovanligt faktiskt men jag gillar det. All cred till träningstajts och sporttoppar men vardagsoutfits kan va rätt skönt faktiskt.

Idag var det varmt. Mycket skönare..   Började dagen med att packa en massa. Sen hade jag ett företagsevent, och sedan lite Yoga. Nu sist va jag och hämtade bilen på Tyresö. Det brukar gå smidigt, men tuben brukar ju också fungera.... hmpf.. men äh. Det gick tillslut  

 

God natt vänner!

 

Puss Hej!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards