Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

Bloppis del 1

Av Elina - 14 juni 2013 18:54

Hej!


Jag måste bli av med lite kläder.. oavsett hur mkt jag än tycker om dom så funkar det inte...

mycket har jag inte ens använt och de jag har använt har jag haft på mig mindre ggr än antalet fingrar jag har.


Jag tänker dock bara ta några plagg i taget. Jag har endel grejjer, spec. sneakers nere i borås fortf. så en sko-bloppis får jag lägga upp när jag kommer ner nästa gång!

Så här kommer första delen med några plagg:-)


              

Diesel Jeans

Stl. 27

Tajt fit, Låg midja, Raka ben.fina detaljer i sömmar & mönster på fickorna.

Lite stretch.

Har använt dom väldigt lite.

Pris: 200 kr, eller högstbjudande



     

Stl. 38-40

Fin skärning vid bysten, korta ärmar, lite tajtare upptill och lös nertill.

Använd två gånger

Pris: 150 kr, eller högstbjudande


   

Orange Casall sporttop

Stl. 38-40

Passar som lite lösare och lite tajtare.

Skönt stretchmaterial och fina sömmar.

Använd 4 ggr.

Pris: 150 kr, eller högstbjudande





      

Tunn rosa Adidas överdragsjacka

stl. 38

använd 2-3 ggr

Fina detaljer i sömmar och mönster. Adidasränder på ärnarna i svart. Tunn och skönt tyg. Lite vindtät.

2 fickor med dragkedja framtill & små detaljsydda reflexstreck uppe på ryggen samt ovanför brösten.

Rak-sydd så den är inte tajt, men inte heller pösig.

Pris: 200 kr, eller högstbjudande



   

Svart Adidas träningslinne


stl. XS

Använd 1 gång

Fina detaljer med justerbara axelband som går rakt över axeln men även ett par som möts i mitten bak på ryggen.

Svart mönster i andningsbart material på baksidan och tre svarta "adidasränder" på framsidan.

sitter tajt över brösten och lite lösare nertill.

Inbyggd sporttop.


Detta är ett av mina träningslinnen som jag bara inte har använt. Men det är snyggt på!

Dock största bröststlk du kan ha är nog runt 75 b..

Pris: 100 kr


       

Nike träningstop

Stl. M

Helt oanvänd med lapparna kvar.

Fina detaljer, dragsko under bysten, svart mönster på ena sidan.

Superbekväm! Detta är en av mina favvotoppar!

Jag har flera av samma och det är därför jag säljer den här.

Jag kan ha både stlk. S & M då den är fin som både lite lösare och lite mindre.

Pris: 200 kr, eller högstbjudande



         

Casall mjukisbyxor med halvfot. Grå.

Stl. 38

Detaljsömmar i skönt mjuks/strechtyg.

Jag har flera av samma det är därför dessa får försvinna.

Perfekt för Yoga, pilates, balance eller myskvällar.

Bred mjuk mudd i midjan som man viker ner.

Pris: 200 kr eller högstbjudande


   

Nike Träningslinne, blått

Stl M/L

Använd 5 ggr

Fina detaljer i sömmar och mönster. justerbara axelband med hög brottarrygg.

Tjockt stretchtyg, Superskön!

Inbyggd sporttop.

Liten i storleken, sitter ganska lagom på mig som annars har S/M.

Det enda är att om du inte har större byst så kommer du att behöva en sporttop under för extra stöd då den här till för lite större bröst.

Jag gillar det verkligen och får komplimanger när jag har använt det men det händer så sällan tyvärr.

Toppkvalitét!

Pris: 150 kr


     


Skön bomullstisha

stl. 38

loose fit

tokskön!

Pris: 50 kr, eller högstbjudande, eller gratis om ni köper något annat:)


     


Finstickad top

stl. S.

Köpt i New york, fina detaljer med guldsömmar.

använd 1 gång

djup skärning, skön fit.

Passar både vardag och kväll.

Pris: 150 kr, eller högstbjudande


Något intressant eller frågor?


Let me know!


Puss Hej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards