Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Jag har x49

Av Elina - 19 juni 2013 13:47

  • De senaste 14 dagarna (fram till igår):

 

  • Jag har solat i Vinterviken
  • Jag har spenderat & jobbat tre dagar i Danmark
  • Jag har druckit sjukt mycket kaffe
  • Jag har haft en butler
  • Jag har spelat in typ tio filmer på vad jag har för mig när jag kör bil
  • Jag har lagat middag med vänner
  • Jag har svurit
  • Jag har träffat long lost friends och grillat vid vattentornet
  • Jag har jobbat i Borås
  • Jag har lyssnat på ordvitsar & saknat Göteborg
  • Jag har bott på tre olika hotell
  • Jag har kramat mamma
  • Jag har längtat halft ihjäl mig efter kanelbullar
  • Jag har kört drygt 170 mil
  • Jag har cyklat en jäkla massa
  • Jag har gråtit
  • Jag har slängt ännu mer av en jäkla massa
  • Jag har lyssnat på Justin Bieber acoustic
  • Jag har haft 17 klasser
  • Jag har avskytt danska oupfostrade ungar & föräldrar
  • Jag har sprungit upp för Hammarbybacken 9 gånger
  • Jag har funderat på att flytta till Danmark och jobba med träning och kosthållning där då den kulturen inte ens verkar existera..
  • Jag har skrattat
  • Jag har förbannat min relativt nypåkommna glutenallergi vid hotellfrukostarna
  • Jag har druckit vin på Mr. French
  • Jag har lärt mig att giraffer inte har några stämband
  • Jag har kramat bebis
  • Jag har åkt färja tre gånger
  • Jag har Tjyvöppnat två billuckor för nykeln var i ett annat land
  • Jag har räknat ner sekundrarna
  • Jag har blivit kallad snygging av en finsk alkoholistgubbe
  • Jag har hittat en lägenhet
  • Jag har flyttat
  • Jag har delat upp mitt liv på tre ställen
  • Jag har skrivit den här listan
  • Jag har gjort glass
  • Jag har kramat morfar
  • Jag har spillt ut 1 liter olivolja
  • Jag har ångrat att jag har skrivit den här listan
  • Jag har funderat på livet
  • Jag har haft ont i magen
  • Jag har lärt mig att en snigel kan sova i 3 år
  • Jag har längtat efter okomplicrade människor
  • Jag har planerat framtiden
  • Jag har blivit förbryllad
  • Jag har träffat nya vänner
  • Jag har påmint mig själv om att jag älskar livet
  • Jag har inte tyckt om livet
  • Jag har slagit mig själv lite i huvudet och sedan älskat livet igen!

Ciao!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards