Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Elina - 9 maj 2013 14:24

Hej mitt i sommaren!


Det blev en springtur igår! Sprang lite snett så lite längre än planerat ... haha, men all good!

Det va absolut ingen lång lång sväng men en lagom sväng för att inte ha sprungit på ett tag.

Min tur - 

Hornstull - Fridhemsplan - längs hantverkargatan ner till Slussen, längs med vattnet till en bro, över bron och sedan längs med hela Tegnérgatan bort till gymmet. Tror att det blev runt... 7 km. Alldeles lagom! Och jättefint!

Det va superskönt och gick rätt lätt. Ser redan fram emot nästa tur:-)

Idag på förmiddagen gick jag i solen till Hornstull och hämtade ett par hörlurar jag glömde igår.

Fick tom. tanninglines efter iphonehållaren på armen.. haha.. sexyyy!

Men det blev 9 km fram och tillbaka så det va riktigt skönt!


ÄLSKAR SOMMAR!!!!


Ikväll står jag på Pure och skakar drinks. Kom förbi! :-)


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards