Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Elina - 26 maj 2013 21:51

Hej!


Jag tar över utepasset i fina Sjöstaden imorgon!

18.00 börjar vi och jag tänker ta med er på en måndagschallange!

Vi kommer springa bort mot Hammarbybacken men sen blir det en överraskning.

Kul kommer det bli!

Och jobbigt!

Massa sol på näsan

Massa svett i ögonen.

Har ni läst min blogg litegrann så vet ni att jag gillar det där berget..

Imorgon kommer jag visa olika nivåer på effektiv träning!


C'm on team! U know U gonna love it!


Ses imorrn!

å du.. har du inte Nordic Wellness kort? let me know här, eller kom i tid så kan du få provträna passet!


Instagram @ Eliness


Puss Hej!

Av Elina - 26 maj 2013 19:10


Hej!

Vilken vecka!! Gaah, min kropp skriker efter soffställning så jag ger den det  

Jag kikar Vampire diaries och Spartacus efter ett Sh'bam kvartal på förmiddagen.

Så vad passar väl bättre än en liten recap?

Rumänien del 1 - Here we go :-) #unedited #raw



Sleeping-time with mrs biscuit

 


Well hello roadies! Are we in Hungary or Romania?...

 



Well , now we're in Gorge Romania!

 

Military Elina

     


Me, Pia & our friend Bloody mary

 


relaxation

 


Stretchsession

 


We LOVE our new bracelets

   



Tha crew!

 



Nightly poledance-workout. Who said there's ANY, ANY excuses for not working out??

 


served with sun and espressos at the balcony

 


View from the apartment

 


Sun in the park

 


Yepp! så får det bli. Del2 kommer!


Igår efter mina klasser och ett combatkvartal åt jag världens godaste räksallad på Nybrogatan 38 med Kajsa & Emelie, gick på dagsclub på Caféet med moppe-Jade & Marie, och avslutade sedan med att hälsa på Thomas på Mr. French med Marie & ett glas vitt. Vårat nya hak kände vi direkt. Helt underbart!


Turbo-jade på G!


 


Min och Maries nya Jolle

 


We love u wärmelamp:)

 


Snyggve spanar in vår nyinköpta Jolle

     


Hoppas ni har berättat för eran mor hur sjukt glada ni är över att hon är hon!

Och påminner er själva om att det faktiskt inte borde finnas en speciell dag för det utan det brode vare självklart att visa sin uppskattning ändå. OFTA.


Puss Hej!


Ovido - Quiz & Flashcards