Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Elina - 10 maj 2013 12:08

Ouch ...

Jobbade studentskiva inatt... SATAN vilket ös! Hela natten! sheeezuzzz...

Det är ju alltid lite speciellt att jobba studentskivor då man har att göra med en sån ung publik med så det tar lite extra energi... men wooow... pjuh... det va kalas.


     

En skön grej nu mer är ju dock att jag inte behöver ta på mig fetaste dunjackan... Det är sommar! n I love it!


   

Kom till jobbet och skulle äta mat... Det började med en dessert - Hemmagjord Citron & hallon-sorbet.. Smarrigt!

 

 

Något annat som är smarrigt är Starbucks VIA Italian roast & skummad Mandelmjölk. SMARRIGT!

 


Oh, jag får besök i helgen av min kära mor! sååå.. over n' out.. Här måste städas!!!   


ps. Pass idag - GRIT Strength -16.30, Bokningen är full men det finns 7 drop-in för er som vill komma.

Var där 30 minuter innan passet så fixar det sig! eller skriv en kommentar här så fixar jag en biljett:)

Sh'bam - 17.15 - Kom kom! inte fullt än så bara att joina!

Båda passen e på Tegnér  

 


Follow me @ Instagram Eliness   


Puss hej!


Ovido - Quiz & Flashcards