Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Elina - 13 maj 2013 15:04

Måndag:


18.30 - Zumba - Odenplan (teamning med bästa Elin!)


Tisdag:


17.30 - Cirkel - Sjöstan

18.30 - Zumba - Sjöstan

19.30 - MRL - Sjöstan


Onsdag:


18.30 - Yoga - Tegnér


Thats it!

För på Torsdag drar jag till Rumänien med Pialicious! weeei!

Mina resterande klasser tar Elin Hellström, Ewa Strindberg & Elena Franzén hand om!

Alla är ju toppenduktiga så det känns tryggt  


Men kläm in ett pass idag, imorrn eller onsdag vetja!

Jag körde ett eget pass imorse. Elina á la Alpget!    Bilder kommer ikväll.


Instagram @ Eliness


Puss hej!

Av Elina - 13 maj 2013 08:59

Hej!
Mamma åker hem idag. Men först ska vi självklart göra ett till besök på gymmet. Haha. På väg dit nu. Till vackra Sjöstan. Hade tänkt att hinna med ABBA Museet med men det får bli nästa gång.. Har nån varit där??

Vaknade med ont i halsen.. OH NO!
Men tänker att det bara e en sån där 48timmars bacill. Mådde ju kass igår med.. Så räknar med att va kärnligt frille imorrn igen!
Jag hade tänkt köra lite backintervaller i Hammarbybacken men tror jag bara ska springa som uppvärmning och sen köra lite GRIT tekniker ist. Ont i halsen och hög puls förerdras ju att undvika..

Happ.. Är det någon som har en lägenhet i Sthlm till övers from. Aug/Sept ? Hojta isf plz! Allt är av intresse!
Solen skiner juh!;)

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards