Alla inlägg den 23 maj 2013

Av Elina - 23 maj 2013 13:32

Hej!


Längesen nu! vad har ni gjort??

Jag har varit i Rumänien & ätit, druckit, shoppat, spa-at, chillat, solat, dansat, tränat, slappat, sovit, gått, kalasat & myst. Helt underbart! Bilder kommer nästa inlägg.


Idag, eller imorse, tidigt som satan var jag på ett möte som inte blev nåt möte men jag hade ändå gått upp så fuck it tänkte jag och drog direkt till Hammarbybacken. Intervaller på schemat igen!

Det blev fyra hela stycken den här gången plus uppvärmning och nedvarvning då förstås.

Känns helt underbart och jag längtar till att bli snabbare och starkare.

Jag klockade en intervall och från botten till toppen tog det dryga 4 minuter. 4.05 för att vara exakt. tror jag.

Hade inte direkt nån fart men trampade på hela vägen upp. Jag är nöjd. Har ju varit sjuk.

Fick nästan kramp i höger rumpalva i andra intervallen i mitten... men fortsatte fyra gånger och lyckades hålla det i schack.

Det är skönt att känna sig stark!!!

   

Berget .. I love it!

I eftermiddag blir det Sh'bam och sedan GRIT Strength kvartal!


Leggo!!


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards