Alla inlägg under mars 2013

Av Elina - 5 mars 2013 09:34

Måndag
BodyCombat - 18.40 - Borås City


Tisdag
Zumba - 18.30 - Sjöstan

Body Combat - 19.30 - Sjöstan
(Fr.o.m nästa vecka läggs en annan klass in här!) stay tuned!:-D


Onsdag
Core 45 - 12.00 - Hornstull
Yoga - 18.30 - Tegnér


Torsdag
Seniorer - 09.30 - Hornsgatan
Zumba - 17.00 - Östermalm/Karla


Fredag
Funktionell Mamma - 09.30 - Sjöstan
Cirkel - 12.00 - Odenplan
Zumba - 17.00 - Tegnér


Lördag
MRL - 10.00 - Sjöstan
Cirkel - 11.00 - Sjöstan


As of now.. Kan eventuellt komma till en combat samt en annan så håll dig uppdaterad om du är sugen!:-)
Sitter på väg upp till Sthlm nu igen.. Det är vår i luften! Can u feel it?? :-D


Puss Hej

Av Elina - 4 mars 2013 12:15

Hej!
Ont i kroppen, träningsvärk, vajer-rivet baksida lår, huvudvärk, men mår ganska bra ändå.
Sitter i mysfotöljen i min one-piece, ska precis fylla på min kaffekopp, mysa med min bästa bästa katter och bara vara. Aa, det ska jag.
Igår dansade jag på ett event för barncancerfonden. Kul att se lite gamla ansikten igen. Följde sedan med min bror till gymnastikhallen och tränade lite. Därav låret, & kroppen. Men kul va det! **Kommer en video snart..:-D**
Väl hemma följde en promenad i solen med mamma och pappa och sedan en hälso-glutenfri-protein-rik-äppelpaj. Tokgod!
Idag - SJÄLVKLART ska jag jobba! Hahaha, skämt åsido.. Men det blir en teamning! Reunion med bästa Sanna på combaten i city ikväll! Ny teknik och gamla låtar står på tapeten! Välkomna!!! Jag är stoked!! :-D 18.40

Puss Hej!

Av Elina - 2 mars 2013 14:54

Omg!
Ovillkorlig kärlek! Dom gör mig lycklig!

Puss hej!

http://youtu.be/JlezOeXGt4c

Av Elina - 1 mars 2013 11:19

Första passet gjort med mammor och glada bebisar i sjöstan. Nu iväg till pass två. Cirkel på Odenplan. Sedan blir det koreografi i två timmar, kaffe med bästa Elise och slutligen Zumba på Tegnér. Så du har ju dina chanser. Vilket pass väljer du??
Åt Thai igår med underbara Pia. Har saknat henne! Har ni inte provat thairestaurangen Tigern på Hornsgatan så rekommenderar jag er att göra det. Pronto!! :-)

Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards