Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

Den gångna veckan

Av Elina - 1 maj 2013 09:42

Hej!

 

Hemma i Stockholm igen. Fylld av känslor. Många känslor. Olika känslor. Upp, ner, positivt, negativt?

Jag är mentalt ganska slut. Ganska slutkörd. Trodde jag hade återfått lite krafter av den gångna veckans frånvaro från gymmiljöer men klasserna jag körde igår bevisade motsatsen.. Jag var svagare än på länge tyvärr och lite yr. Men hoppas att en stabil frulle & några timmars sömn har fått mig att återfå lite krafter till lunchpasset. Om inte så går det ju ändå på ren vilja och träningsglädje! :-)
 
Ok nog om det. Det blir bra.
Tänkte prata lite om min vecka…
Jag har ju alltså varit ute med Michelins Eventbil på jobb. Likt det jag gjorde i höstas om ni har hängt med..;-)
Jag har varit på Fords huvudkontor, Enköping och Göteborg, samt Bike Dagarna i Trollhättan som till min förvåning var jättestora. Förra året var det drygt 10 000 pers! Det finns allt från tillbehör till hojar till däck, till hjälmar, till jaa… allt du kan tänka dig som har med mc's, crossar och andra tvåhjuliga fordon att göra. I fredags gjorde jag ett inhopp för telenor på Göteborgs horse show, men annars var det Wrc3, playstation, skratt och Michelin som gällde.
 
Alla som jag har stött på under veckan har varit helt underbara och i Trollhättan blev det tillochmed lite fest. Det va väl jag, fyra tjejer till och drygt 130 dudes på middagen. Jag är ju rätt van att hänga i mansdominerade branscher och gillar det raka okomplicerade sättet så jag trivdes fint. mina kollegor va ju helt underbara! :-)
gissa vem som stod på scen? ! -Pandora! och säga vad man säga vill om hennes musik, framträdande och sådär men tusan va fresh hon är för att ändå inte vara purung längre:) Bra Pandora:)
Vi ville supporta så vi ställde oss i mitten och raveade loss som aldrig förr. Studsade upp och ner och sjöng med på de rader vi kände igen. Sen är ju inte hennes texter de mest varierande så när var låt hade gått i nån minut så kunde vi ju texterna redan ändå  
Alla har ju olika relationer till hennes musik… Min är att jag hörde henne när jag snodde min brorsas Yabba-dabba-doo CDs. hon va med på nån kommer jag ihåg.. Har ni nån relation?
 
Jag och en vän satt & kikade på & analyserade människor en del… olika stilar… olika utseenden.. olika uppföranden…. Tokigt vad man kan komma fram till när man funderar och analyserar individers betéenden! å jaa… Trollhättan… ni e lite speciella måste jag nog medge… men ni verkade ha kul så kör på!! 
...BTW Innan någon hinner reagera ... : Det va ju inte så att vi satt och stirrade ner folk och lekte Gud direkt.. bara så ni vet..! haha
På nedre våning som även antagligen kallades den "gömda våningen" så pågick det kareoke… detta av olika nivåer… hihihi. Utöver Pandora rummet, & nedre våning så fanns där ytterligare tre rum. Ett dansgolv, en "loungeaktig" del med ett piano, och ett stort inglasat rum/restaurangdel med utsikt över ån som gick utanför. Så det fanns endel ytor att gå runt & kika på;-)
 
... När jag skulle gå på "damernas", & öppnade dörren så möttes jag av en medelålders kvinna som stod uppochner-vänd med huvudet under handtorken och torkade hennes halvblöta friss-lockiga bruna hår… Men när jag kom in så kastade hon bak håret, kikade åt mitt håll, ögonen gick i kors, halsbandet låg över näsan, sa nåt i stil me uh,hiihihej… & valsade sedan ut genom dörren och tillbaka in i vimlet…. 
 
Jaa, det var en intressant kväll måste jag säga! hihihihi
Men all cred till Trollhättefolket! Ni verkar ha roligt på era lördagar!
Och Scandic Trollhättan? Bo där om ni kan! fresh hotell med bra frulle:-)
 
Borås då? Det tar jag nästa gång! Nu - GRIT!   
 
 
Puss hej!
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards