Alla inlägg den 10 april 2013

Av Elina - 10 april 2013 13:12

Hej hej!


Gick upp 05.30 imorse... Första passet, En morgon-yoga började 06.45

Jag hade ju endel morgonklasser förut men har inte haft det på ett tag och även fast det tar emot att gå upp, speciellt när man inte kan sova, som inte jag kunde, nu inatt, så är det himlans skönt! Fint ljus ute, fåglarna kvittrar, tunnelbanan är fortfarande fridfull och känslan e liksom... härlig  

 

Jag tog en långdusch efter klassen, chillade lite tills Wille kom, sen stod vi & snackade lite jobb i 45 minuter. Och sedan åkte jag hemåt. Klockan va inte ens 11.00 !!


Ska till Broken snart å gå en liten vin & öl utbildning för att sedan köra nästa klass 17.30 Cirkel. Efter den - ännu en yoga. 18.30 Båda klasserna är på Tegnér. Ni är hemskt välkomna! :-)


Fick svar om framtidsplaner igårkväll som gör att jag kan fortsätta mina planer jag har till sommaren. kommer bli superbra så ser verkligen fram emot det kommande halvåret!!! 


Hörrni! - Igår - Zumba med en tokhärlig klass följt av en teamning med Anna på en full GRIT Strength klass! Har ni provat GRIT? U should! Nästa chans har ni på fredag på Odenplan med mig och Elin. Klockan 12.00 !

Be there!! :-)

 



Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards