Alla inlägg den 21 april 2013

Av Elina - 21 april 2013 12:58

Hej vänner!


Söndag är här och jag ligger i sängen & dricker kaffe.

Solen skiner och jag vill gå ut, men trivs också bra här så tänkte ligga kvär här ett tag till först.


Går upp lite då och då, fram och tillbaka till kylskåpet, men inte mkt mer rörelse.

Det är bra.


Underbara pass som vanligt på lördagar med MRL och GRIT Strength.

Det gick från att vara en harmonisk positiv skön morgonstrapats till bussen till lätt kaos ett tag för att sedan avslutas skönt vid vattnet vid gamla stan, en kaffe och en Thomas. En Kristoffer var också med ett tag och snackade om att montera upp bilar i vardagsrum och köra skoter över bergskammar. Det blev alltså en lugn och skön och skrattfylld eftermiddag.

 

Jobbade inatt. Kul! Pure Nightclub. Men va rätt trött när jag åkte hem... möttes i dörren av en vägg med baconos. sovrummet luktade desto mer så jag öppnade fönstret på vid gavel och somnade med två täcken över mig, med fåglarnas kvitter i öronen, och en sol som långsamt steg utanför fönstret.


*****Finbesök på jobbet******

 

        

*****syns det att sölmajjan har ätit banaaaaan?? hihi******



4 h senare slog jag upp ögonen. Telefonen hade pipit till några gånger men jag var liksom inte så trött.


Solen skiner och energin motas med glädje! ... och lite kaffe... :-)  



JAG GILLAR VÅREN!!!


En dejt med finaste Åsa väntar följt av lite Pia-time. låter bra tycker jag.


Imorrn då?

jo - Klipper mig(gaaaaaah!! på tiden:-/), jobbar Broken, Jobbar Tegnér och ett Les Mills medley i två timmar - det finns drop-in-biljetter kvar så kom!!!! start 17.30


Sen då?? jo...Då bär det av. Roadtrip igen!!! I jobb då förstås. Jag berättar mer senare! :-)


*****Jag ska söka till the blueman group******meeen vara lite gladare i min ansökan än här... hahaha*******

 

 

Puss hej!


Ovido - Quiz & Flashcards