Alla inlägg den 8 april 2013

Av Elina - 8 april 2013 13:01

God dag!


Ännu en helg avklarad. pjuuuh!

Utbildning och jobb. Hade en plan som jag visste kanske va lite extrem men lite extrem som jag kanske är så kan jag ändå mina egna gränser gällande sömn ganska bra så jag visste att det skulle gå utmärkt.


((Jag har en liten gräns vid 4 h. Om jag får 4 h sömn så klarar jag mig bra ett långt tag, även med ett aktivt fysiskt schema, utan nån särskild trötthet.

Om jag kommer under 4 h dock så blir det svårare. Då märker jag en markant skillnad på utmattning i kroppen ganska fort))

-Vet ni Er gräns??

Hade dock inte väntat mig att schemat för helgen skulle ändras... Det va en skön grupp på Utbildningen och fröken D är otroligt inspirerande! minst sagt!   


Meeeen... Ett schema borde väl vara ett schema?... *om inte alla är överens om nåt annat* 

Hade räknat ut att jag skulle orka med helgen men bara för att endel ville ha en tidigare söndagkväll så dom kunde sitta i sin soffa och göra ingenting så fick jag va uppe i två dygn ist. eller ne. 2,5 h sömn blev det. Men ändå. Jag fick överskrida min 4h gräns som jag annars hade räknat med att klara.

Känns inte helt bra faktiskt men så blev det... Utbildningar och "vanliga" scheman är ju gjorda för de som jobbar 8/9am-5pm, och då har man kanske inte så mkt förståelse för oss som jobbar nätter... Att det är vårat jobb. Att det är våra 9-5 tider.fast tvärtom. Nåt att tänka på kanske?


På väg till SATS ... Celsius till frulle, och solen lyser. Det hjälpte.

 



Halvtid... Kroppen undrar va fan jag gör...men kul va det.

 


Sa jag Celsius?   

  



Men oavsett, nu är det gjort! Tre grymma utbildningar klara på två veckor!

Godkänd på alla tre!  

 



Puss Hej!


Ovido - Quiz & Flashcards