Alla inlägg den 24 april 2013

Av Elina - 24 april 2013 20:00

Hej från ett hotell i Göteborg.

Jobb här imorrn och även dagen efter det.

Lite jobbigt nästan faktiskt för jag har en såndär dag som bara suger.. Kroppen är seg & gör ont, både av träningsvärk men också någon annan typ. Det smärtar i bröstet och magen står ut i fyra hörn och gör ont. Håret uppsatt i en för slarvig tofs, osminkad, kroppen kliar och en alldeles för stor stickad tröja täcker min kropp med ett par slitna jeans under. Det är inte rrrrriktigt min dag...  

Det blir inte bättre av att jag precis gick och hämtade en moccachino och blev ganska uttittad... Efter ett snabbt beräknande kan jag konstatera att jag är den ENDA tjejjen på det här hotellet. Har inte sett en enda kvinlig gestalt förutom receptionisten på mina två strapatser genom hotellet. men en massa män.... och inte bara några stycken... Nej, jag tror att endel av dem kommer på eventet imorrn men det måste vara något mer som händer imorrn. Dom är rätt många. Olika nationaliteter oxå märkte jag på några som gick förbi..


åååh, Jag vill ha the, men det finns ingen thékokare på rummet så jag måste iväg och hämta... d.v.s ännu en eventuell uttittning... Jag känner inte för sådana när jag känner mig som något som någon plockade upp ur en soptunna för fem minuter sen...  


the? inte the? the? inte the? mmm.. jag väntar lite.


Hur är Er kväll?


Puss hej!

Av Elina - 24 april 2013 10:47


Hej!


Igår morse tidigt som satan satte jag mig i Michelin-bilen och åkte upp till Enköping.

Det var ett event för alla Ford-återförsäljare.. Dom raceade med WRC 3 och höll på. Sköna killar. Lätta att ha och göra med.

Fortsatte ner förbi Sthlm och vidare ner mot Borås. Det va supersvårt att köra då bilen flera gånger nästan flög av vägen pga. hård blåst. 

   

Men än en gång hinner det slå mig ... Vilket otroligt vackert land vi lever i!

Bara genom att köra en sån tråkig väg som E4an så ser du åar, sjöar, öar, slätter ..mm. dundervackert!


Hemma - Satt å snackade med familjen om allt och inget innan jag somnade som en stock.

Vaknade av klockan 8.30, drog på mig mjukisar, gick ner till mammmas gym & fick en morgonmassage.

Mmm, Lyx!   Jag älskar min mamma över aaaaallt annat.    & inte bara för att hon ger mig morgonmassager. Utan för att hon är den hon är. För att hon har funnits där för mig på alla sätt möjliga genom hela min uppväxt. Hon är utan tvekan den starkaste personen jag känner & har bevisat det gång på gång. Obegränsad kärlek. No matter what.     Jag älskar dig mamsing   Önskar dig ALLT gott!


Mamma på besök hos mig i New York

 


Mamma och jag på besök hos Jocke i Hemsedal

 


I eftermiddag bär det av till Göteborg. Ska jobba där imorgon.


Men först jobba lite härifrån. Krama lite på Banga & Zicco. Titta ut lite på våren. Mysa runt lite i mina raggsockar och bara ha det bra:-)


Pssst.. Jag ska ta reda på svar på frågan jag fick i veckan tills ikväll.. oooch.. Varför inte snacka lite fasta?

Funderingar, Åsikter? let me know så diskuterar vi!

 


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards