Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Ett soptunnefynd och massa män

Av Elina - 24 april 2013 20:00

Hej från ett hotell i Göteborg.

Jobb här imorrn och även dagen efter det.

Lite jobbigt nästan faktiskt för jag har en såndär dag som bara suger.. Kroppen är seg & gör ont, både av träningsvärk men också någon annan typ. Det smärtar i bröstet och magen står ut i fyra hörn och gör ont. Håret uppsatt i en för slarvig tofs, osminkad, kroppen kliar och en alldeles för stor stickad tröja täcker min kropp med ett par slitna jeans under. Det är inte rrrrriktigt min dag...  

Det blir inte bättre av att jag precis gick och hämtade en moccachino och blev ganska uttittad... Efter ett snabbt beräknande kan jag konstatera att jag är den ENDA tjejjen på det här hotellet. Har inte sett en enda kvinlig gestalt förutom receptionisten på mina två strapatser genom hotellet. men en massa män.... och inte bara några stycken... Nej, jag tror att endel av dem kommer på eventet imorrn men det måste vara något mer som händer imorrn. Dom är rätt många. Olika nationaliteter oxå märkte jag på några som gick förbi..


åååh, Jag vill ha the, men det finns ingen thékokare på rummet så jag måste iväg och hämta... d.v.s ännu en eventuell uttittning... Jag känner inte för sådana när jag känner mig som något som någon plockade upp ur en soptunna för fem minuter sen...  


the? inte the? the? inte the? mmm.. jag väntar lite.


Hur är Er kväll?


Puss hej!

 
 
Jessica

Jessica

24 april 2013 21:32

Skruttigt här med ... skickar ett lass med kärlek <3 tack för fina ord förut, jag har både ätit och haft sällskap en stund. stor kram och du, jag röstar på the ;)

http://jesitsme.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards