Alla inlägg den 12 april 2013

Av Elina - 12 april 2013 23:28

Hej!


Här sitter jag och skriver värsta inlägget! Bra var det också! men så plötsligt blir jag utloggad... Bläääää!!

Men kortfattat:


Hemkommen från en toktrevlig middag med ok mat och mer än ok sällis! Fina tjejorna Marie, Jade, Elin och Sara förgyllde tillvaron. Supertrevligt verkligen! Gotta do it soon again! Servitrisen ville nog dock inte att vi skulle sitta kvar längre... hahaha.. Vi och rislampan...


Teamade med Elin imorse. Hon drog tyvärr på sig en rejäl stukning i låt två så jag fick fortsätta passet själv. Det va grymma deltagare (!) och det blev ett, trots omständigheterna tokigt roligt pass. Oron om Elin och hennes fot gnagde dock men när passet va slut och jag gick ut så satt hon och rehabade med självaste Robin Hood himself. Aka. Andreas Öhgren. Han kan han!

 



Zumban på tegnér gick också finfint. Och innan den hann jag med en kaffe med Kajsa och Vovven   


Återseende imorrn med mina underbara MRL'are. Yay!

Det kommer bli lite förändringar i schemat framöver... men mer om det imorrn!


Vad sa Nils Karlsson Pyssling till vakten i nattklubbskön?

- Är det chill i vipen eller??



hihihihihihihhihihihihi


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards