Alla inlägg den 22 april 2013

Av Elina - 22 april 2013 14:48

Hej!


Tänkte köra allt i ett! Så here we go! :-)


Klippte mig imorse. Behövligt! Mitt hår är tydligen lite misshandlat gällande klippningar och färgningar men ändå väldigt starkt och tjockt så jag behöver bara börja bry mig om det lite igen och gå tillbaka till henne några gånger. Skön tjej! Jag va hos KristinBjörn Axen. Det rekommenderas!

Så nu sitter jaf här med kortare hår och lugg. Längtar tills jag känner att det börjar bli långt igen men jag får ha tålamod. Friskt och snyggt hår är väldigt viktigt för mig så nu tusan ska jag börja bry mig om det igen! :-)

 


Hämtade sedan Michelin-nyckeln på Revir för imorgonbitti ger jag mig ut på en eventturné igen!

Enköping - tis

Göteborg - tors-fre

Trollhättan - lör-sön


tuut tuuut!!!


Ikväll klockan 17.30 smäller det på Tegnér!

Vi kör ett två timmars medley med Les Mills koncept!

Jag kommer att stå för BodyCombaten och Sh'bamen men även CX och Pump kommer att köras!

Så kom kom! Passet är fullbokat men vi släpper några drop-ins 30 min innan så kom i god tid och hoppas på en plats! Det kommer att bjudas på tilltugg av kvällens praktiserande vimmelfotograf vid namn Wille. *hihihi*


Varmt välkomna!


Det var nog allt för nu...


Puss Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards