Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Urladdningar

Av Elina - 19 april 2013 16:26

Hej!

SATAN va roligt pass jag hade igår. Sh'bam11 på Odenplan, och tusan va skönt gäng! Va i extas med massa endorfiner. Blev kvar ett tag med massa snack å sen stannade jag kvar på Lenas yoga. Skönt att bara vara deltagare nån gång med!

Hade toksvårt att sova inatt men gick ändå upp 06.30 för att tvätta. .. Seg morgon, men ett fullt GRIT Strengthpass väntade klockan 12.00 även det på Oden.
Jag gillar Odenplan<3
Ännu en urladdning. SÅ Skönt(!) men lite jobbigt att ladda om till nästa pass hela tiden. Självklart är det fysiska urladdningar men dom går ändå att hämta sig ifrån ganska snabbt. Dock är det de mentala urladdningarna som är något tuffare att hämta upp sig från. ... Jag tror att jag har lite extra glädjeenergi denna veckan då mycket händer & är i rullning, men att jag samtidigt inte har riktigt lika många klasser som jag brukar.
Anyways. Sitter på Tegner å dricker kaffe med Hanna. Ska in å göra lite ny koreografi till MRL passet imorrn och sen börjar min Zumba-klass:-)
Kom kom!

Vill ni va med mig och urladda lite tillsammans imorrn så är det MRL i Sjöstan klockan 10.00 följt av GRIT Strength kl. 11.15


KOM men boka typ nu.. Snart fullt!

Skriver mer ikväll:-)

Puss Hej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards