Alla inlägg den 6 december 2012

Av Elina - 6 december 2012 22:17

precis hemkommen från N.Y Strip-fusion... fullt pass där alla släppte loss *mer eller mindre   men ändå, dom släppte loss! I'm lovin it!  


Imorgon kör vi igen, denna gången på city. men först en Zumba i knalle. 15.45-16.30 - Zumba Knalle

sen 18.10 N.Y Strip fusion på city.

 hoppas ni kommer! kommer bli svinkul! Lackat lite energi på sistone men när jag instruerar och connectar med alla underbara medlemmar på passen så blir det som en energiboost, varje gång! TACK för det:-)


Sitter vid köksbordet med mamma nu och äter pepparkaksdeg. Hemmagjord. MUMS!!

Hoppas att ni har det bra!

Ta hand om varandra!


oo, btw, tåget imorse blev 3 h 5 min försenat. tokigt jobbigt faktiskt... satt på centralen från 5.30 till 9.10 ... bläääääääää, men men. hemma nu iaf.


puss hej

Av Elina - 6 december 2012 06:39

Oj! Va lätt det va att vakna! Fan.. Bara sovit tre timmar.. Det här kommer att bite my ass vid lunchtid.. Aja, gå upp å gör iordning allt å lägg dig sen igen.. Kanske kan slappna av en halvtimme då.. Dudumdudum... *visslar* ååå hej!
Tadaaaam!
Uppe me tuppen så att säga! Haha.. Nej nej, inte en chans, I'd kick the tupps but backwards!

Haaaaajaaaa!
Dudumdudum.. Mm, thé!! Lakritsthé:)

Oo.. Tappa inte koppen..!! Vaaaarmt!
Shhhyyyyy, väck inte Kim nu dååå!

Just ja, jag skulle ju ringa å väcka han den däär ja... Hihihi, vore lite kul minsann! Äh, jag e ingen elak individ...
n.m

Dudumdudum...

....
Ajaj.. Huvudvärk börjar komma.. Blääää.. Kanske ska gå ut nu.. 25 min till tuben går.. Vädret kanske e skönt å vandra i.. Aa.. Upp me dig nuuuu!

Didumdidum... Fiiin snö! Oj! Nästan en gren i huvudet..
Åå, saknar Åre! *Pulsa *pulsa *pulsa

Jahapp! Här har Sthlm kommit på ett sätt att förstöra vintern.. Salta sönder vägarna så All snö försvinner.. Blääääää!!!!!!!!!
Embrace the winter plz <3

05.20 Whuuut?! Sluta ta kort på snön nu å pallra dig till tunnelbanan! Hur f-n kunde jag få bråttom??

Undra om jag ska ta me lite ragga ikväll.......

Ooj, många på perrongen ändå.. Happ.. Röda e i tid! Yaaay:)
Var ska jag sittaaaaa............
Höger, vänster, höger, vänster, höger, vänster.... Oledoledoff..

Hm.. Fin view! Hinner jag?? Nae.. Skiter i det.. Har tio andra kort ändå..

Kaffeeeeee

Oo, instaeffect! Faaancy! Lite stjärnor kanske:-)

...
Alla verkar va lugna... Jaa, centralen e in peace. SJ sköter sig nog..

Kaffeee

Fan, fick me mig en lussis me..
Dooo I need it?! NO

Mm..Kaffe:-) å lussis..:)

06.09 Tåget borde väl va här nu? Hm.. Killen kollar konstigt.. Har jag lussekatt i ansiktet?.. Moaahaha, jag bjussar på den isf!
Lussekaaatt lussekaaatt:)

Oo, oo.. Högtalarn pratar.. Inställt tåg?? *håller andan!!* -pjuuuuh, det va inte mitt... :-D
Lussekaaatt lussekaaatt

Men kooom nu dååå!

Högtalarkvinnan igen... ... Försenat.. Prelli 06.30 Aja.. Inte sååå farligt om det håller sig sååå... *cross my fingers*

Åå, va jag gillar mina nya halvvantar!<3

Ny prelli tid...06.50.. Det ser inte bra ut det här... Ååå, typiskt! Jag som va i tokigt god tid tillochmed!

Fortsättning följer...

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards