Alla inlägg den 14 december 2012

Av Elina - 14 december 2012 10:39

Jag är uppvuxen ute på fjället, i skogen & på vattnet. Oavsett väder gick vi ut , tog med oss varm choklad och satte oss längst upp på ett berg å kikade på utsikten. Stod på skidor första gången när jag skulle fylla fyra, cykelsemestrar i danmark och (innan jag började träna på riktigt) så åkte viKridskor ute på alla frusna sjöar och hav.
Jag är otroligt tacksam för min uppväxt och allt jag har fått vara med om som många kanske aldrig får uppleva under en hel livstid.
THAT'S WHY det tar emot riktigt mkt nu att stå på en tunnelbana på väg till gymmet. Inne!
Solen skiner och vädret är underbart varför inte en promenad ochträning utomhus??! Jo när jag kom ut så funderade jag på att gå upp igen, ta på mig ett par till byxor å börja pulsa nånstans..men så slog det mig...var skulle jag gå ?? Jag kan inte sthlm bra nog än att veta var det är fint å ok att gå. Och med lite tidspress som jag har idag samt sjuuukt ömma ben som inte klarar av att halka runt så får jag vackert gå in och njuta av gymmet ist. Men vänta ni... Nästa vecka... Ska lägga upp en kortkavalkad...? u'll see:-)

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards